Lost

ajohnnn:

05/07/2012 | 3 Grandmas reacts to Kardashian sex tape

OOH MY FUCKING GOSH! This is just toooooooo funny! YOU HAVE TO WATCH THIS LOL


hahahaha, dyingggg.

  1. steviesengkhan reblogged this from spencywency
  2. spencywency reblogged this from chrisppy and added:
    That’s how the Greeks do it… from the back!
  3. chrisppy reblogged this from ajohnnn and added:
    hahahaha, dyingggg.
  4. reggieeelicious reblogged this from palega
  5. palega reblogged this from ajohnnn and added:
    funniest shit of my day.
  6. daniiiixoxox reblogged this from n0cturnalwonderland
  7. n0cturnalwonderland reblogged this from mitttttt and added:
    OMFG HHAHAHHHAHAH
  8. mosehhh reblogged this from somecangieluv
  9. a-touch-of-bliss reblogged this from yoconda
  10. yoconda reblogged this from mitttttt
  11. somecangieluv reblogged this from mitttttt
  12. aliciavalena reblogged this from niggvmon
  13. leemicho reblogged this from ayeeitstrevor and added:
    "That’s what the Greeks did, from the rear end." OKAY THERE.
  14. escapingsurreality reblogged this from kientuckyfriedchicken
  15. capnchristina reblogged this from myungsoos-lips and added:
    oh my god
  16. myungsoos-lips reblogged this from kientuckyfriedchicken
  17. kientuckyfriedchicken reblogged this from mitttttt and added:
    omg these ladies NEED their own show!
  18. ayeeitstrevor reblogged this from rey-de-marte and added:
    "Why is the end purple?!" "His tongue is as long as his dick." "Why is she just lying there.." OMG I LOVE THESE WOMEN...
  19. rey-de-marte reblogged this from mitttttt and added:
    LMAO, this shit is too funny.
  20. incred1ble-s reblogged this from ajohnnn
  21. asimpledude said: haha these grandmas are mad chill
  22. mitttttt reblogged this from ajohnnn
  23. do-the-chacha reblogged this from ajohnnn
  24. leplastiquedick said: i posted this like ages ago ;) lmao
  25. niggvmon reblogged this from ajohnnn
  26. ajohnnn posted this